Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Šilerová, Kateřina
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:02Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:02Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41334
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v hotelu Horal. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části práce je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, hotelnictví, hotelové služby a analytické metody, jež jsou použité v práci. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku hotelu Horal včetně jeho služeb, analýzu obsazenosti a analýzu konkurence. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti hostů se stávajícími službami. Závěry této části jsou shrnuty v rámci SWOT analýzy. Na základě praktické části je vytvořena projektová část, která se věnuje konkrétnímu projektovému řešení.
dc.format 136 s. (232 355 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject služba cs
dc.subject hotelnictví cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject hotel cs
dc.subject tourism en
dc.subject service en
dc.subject hotel industry en
dc.subject quality en
dc.subject tourism marketing en
dc.subject marketing of services en
dc.subject hotel en
dc.title Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal
dc.title.alternative Quality of Services Provided by the Hotel Horal
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with a topic of quality of services provided by the hotel Horal. The aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate the level of current services. The theoretical part of the thesis determines the fundamental keywords and terms such as tourism, tourism marketing, service, hotel industry, hotel services and analytic methods that are used in the thesis. The practical part focuses on the characteristic of hotel Horal including its services, analysis of occupancy and analysis of competition. Using a questionnaire is determined by the extent of customer satisfaction with the current services. The conclusions of this part are summarized in SWOT analysis. Based on the practical part the project part is created. It is dedicated to a specific project solution.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47469
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
šilerová_2017_dp.pdf 10.73Mb PDF View/Open None
šilerová_2017_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
šilerová_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account