Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu

Show full item record

No preview available
Title: Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu
Author: Žídek, Ondřej
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tématem diplomové práce je nalezení způsobu, který povede ke zvýšení tržního podílu společnosti Vodafone na českém trhu. Teoretická část je věnována marketingu služeb, jejich kvalitě, osobnímu prodeji a metodice práce. V analytické části diplomové práce je prostor věnován společnosti Vodafone Czech Republic a.s. ve smyslu představení zmíněné společnosti, jejímu fungování a konkurenci na místním trhu. Dále analytická část charakterizuje velikost a postavení společnosti Vodafone na českém trhu. Podstatnou částí analytické části jsou mj. také PEST a SWOT analýzy. Hlavním výstupem analytické části je kvalitativní výzkum. Závěrečná projektová část se věnuje návrhu kampaně jako ústřednímu výstupu práce, přičemž zde autor zahrnul časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41339
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 47477


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
žídek_2017_dp.zip 41.98Mb Unknown View/Open None
žídek_2017_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
žídek_2017_vp.doc 156.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account