Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

Show full item record

No preview available
Title: Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Author: Červený, Martin
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce je zaměřená na společenskou odpovědnost firmy a její dopad na firemní image. Diplomová práce je rozdělená na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem, firemní image a výzkumné metody. V praktické části práce je popsána základní charakteristika společnosti IKEA, která je předmětem této práce, společně s její globální strategií, CSR strategií a komunikací, která se k těmto strategiím vztahuje. Celý rámec společenských aktivit společnosti IKEA je posléze ukotven v rámci cílů udržitelného rozvoje. Praktická část je zakončena dotazníkovým šetřením, které je zaměřené na prvky image a společenské odpovědnosti společnosti IKEA. Projektová část poté vychází z poznatků praktické části, na základě kterých je zpracován projekt zaměřený na proces designování nové aktivity společenské odpovědnosti společnosti IKEA. Součástí tohoto projektu je rámec aktivit, časový harmonogram a odhad finanční náročnosti projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41342
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47480


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
červený_2017_dp.pdf 3.904Mb PDF View/Open None
červený_2017_op.doc 149.5Kb Unknown View/Open None
červený_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account