Marketingová komunikace vysoké školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace vysoké školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Hromádková, Eva
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:04Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:04Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41350
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá popisem přípravy, realizace a vyhodnocení marketingové kampaně pro University of New York in Prague (UNYP) s cílem zvýšit počet uchazečů na tuto školu. Teoretická část práce přibližuje vývoj terciálního, tedy vysokoškolského vzdělávání v České republice, a to od roku 1989 po současnost. Rovněž vymezuje cíle diplomové práce, metodologii a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá samotným procesem přípravy a realizace tříleté marketingové kampaně pro tuto vysokou školu včetně vyhodnocení jednotlivých částí kampaně. V projektové části autorka navrhuje vlastní marketingové aktivity pro danou soukromou vysokou školu, a to s ohledem na výsledky výzkumu.
dc.format 100 s. (139 885 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject strategie cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject image cs
dc.subject UNYP cs
dc.subject university en
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject strategy en
dc.subject research en
dc.subject image en
dc.subject UNYP en
dc.title Marketingová komunikace vysoké školy
dc.title.alternative Marketing Communication of University
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the description of the preparation, implementation and evaluation of marketing campaign for University of New York in Prague (UNYP) to increase the number of applicants for this university. The theoretical part describes the development of the tertiary education in the Czech Republic from 1989 to the present. It also defines the objectives of this thesis, methodology and determination of research questions. The practical part deals with process of preparing and implementing marketing campaign for UNYP which lasted for three years, including an evaluation of the individual parts of this campaign. In the project part author proposes her own marketing activities for this private university based on results of research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47488
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
hromádková_2017_dp.pdf 4.721Mb PDF View/Open None
hromádková_2017_op.doc 207.5Kb Unknown View/Open None
hromádková_2017_vp.doc 146Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account