Vnímání značky Siemens na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Siemens na českém trhu

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání značky Siemens na českém trhu
Author: Vrána, Štěpán
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Práce je zaměřena na vnímání značky Siemens na českém trhu u cílové skupiny široká veřejnost. Teoretická část práce definuje problematiku značky, image, firemní identity a celkového vnímání u příjemců. Praktická část je zaměřená na specifikaci výzkumných otázek a následnou analýzu dotazníkového šetření u vybrané cílové skupiny, kterou se zkoumá potvrzení či vyvrácení výzkumných otázek. Na základě závěrů analytické části práce je v projektové části diplomové práce předložen návrh na komunikační kampaň, která podpoří definované závěry z výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41371
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47521


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vrána_2017_dp.pdf 35.75Mb PDF View/Open None
vrána_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
vrána_2017_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account