Hudba v obchodním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hudba v obchodním prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Hudba v obchodním prostředí
Author: Březík, Martin
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Práce se zaměřuje na hudbu v obchodním prostředí. Zkoumá jak vliv na zákazníky, tak i na zaměstnance jednotlivých prodejen. Samotným cílem práce je analyzovat vnímání a postoje k hudbě zákazníků i zaměstnanců v obchodech Terno, Tchibo a Ikea. Teoretická část obsahuje základní pohled do problematiky hudby v obchodním prostředí a vztahu: hudba a práce. Praktická část nabídne informace, jak hudbu v jednotlivých prodejnách vnímají zákazníci a jak naopak zaměstnanci. Pro získání výsledků bylo využito několika forem marketingového výzkumu kvantitativní i kvalitativní. Konkrétně osobní dotazování formou dotazníků, distribuce dotazníků a polostrukturované rozhovory.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41377
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47528


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
březík_2017_dp.pdf 2.378Mb PDF View/Open None
březík_2017_op.docx 124.7Kb Unknown View/Open None
březík_2017_vp.doc 146Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account