Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kaláčová, Veronika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:09Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:09Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41385
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou designu loga a jeho přímé spojitosti s vizuální komunikací značky. Teoretická část práce se věnuje vysvětlení základních pojmů a také uvedení do dané oblasti práce. Dále pojednává o logu z pohledu designu a následně rozebírá vizuální komunikaci značky a působení těchto dvou oblastí na sebe. Teorie je seskupena do dané podoby za pomoci věrohodných podkladů, které napomáhají vytvořit celistvý pohled na danou oblast zkoumání. Posláním praktické části je zjištění, jak literární zhodnocení designu loga a jeho vizuální komunikace působí na vnímání cílové skupiny tedy zdali se shodují či ne. Průzkum probíhá na základě hloubkového individuálního rozhovoru, kde cílovou skupinou jsou lidé, kteří nemají odbornou znalost designu a problematiky zkoumání. Výstup této práce je věnován zhodnocení a následnému doporučení v rámci zkoumané skupiny participantů.
dc.format 61 s. (90 913 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Design loga cs
dc.subject vizuální komunikace cs
dc.subject logo cs
dc.subject individuální rozhovor cs
dc.subject pravidla designu cs
dc.subject značka cs
dc.subject Logo design en
dc.subject visual communication en
dc.subject logo en
dc.subject individual interview en
dc.subject design rules en
dc.subject brand en
dc.title Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky
dc.title.alternative Logo Design in Terms of Continuity of Visual Communication of the Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the design of the logo and its direct connection with the visual communication of the brand. The theoretical part deals with the explanation of the basic terms and also with the introduction into the given field of work. It also discusses the logo from a design point of view, and then discusses the visual communication of the brand and the impact of these two areas on itself. Theory is grouped into a given form with credible evidence that helps to create a holistic view of the field of investigation. The mission of the practical part is to find out how the literary evaluation of the logo design and its visual communication affects the perception of the target group - whether or not they agree. The survey is conducted on the basis of an indepth individual interview, where the target group is people who have no expertise in design and exploration. The output of this work is devoted to evaluation and subsequent recommendations within the group of participants surveyed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47539
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
kaláčová_2017_dp.pdf 1.854Mb PDF View/Open None
kaláčová_2017_op.docx 125.7Kb Unknown View/Open None
kaláčová_2017_vp.doc 160.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account