Netradiční využití sociálních sítí v komunikaci společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Netradiční využití sociálních sítí v komunikaci společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Kazík, Martin
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:09Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:09Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41387
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je "Netradiční využití sociálních sítí v komunikaci společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů." Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu, služeb, komunikace na sociálních sítích a lidských zdrojů a jejich vzájemného propojení. Praktická část analyzuje komunikaci firem zabývajících se rozvojem lidských zdrojů na sociálních sítích a moderní trendy na těchto sítích. V rámci praktické části byl vytvořen dotazník, analyzující postoje a aktivity cílové skupiny společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů na sociálních sítích. Z výsledků analýz je následně vytvořen návrh na inovativní a netradiční využití sociálních sítí společností zabývající se rozvojem lidských zdrojů.
dc.format 62 s. (93 337 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Propagace cs
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject Vzdělávání cs
dc.subject Lidské zdroje cs
dc.subject Rozvoj lidských zdrojů cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject Social networks en
dc.subject Promotion en
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Education en
dc.subject Human Recourses en
dc.subject Human recourses Development en
dc.subject Facebook en
dc.subject YouTube en
dc.title Netradiční využití sociálních sítí v komunikaci společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů
dc.title.alternative Untraditional Use of Social Networks for Communications Human Resources Development Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is "Untraditional Use of Social Networks for Communications of Human Resources Development Company". The theoretical part consists of a summary of the core terminology from Marketing, Services, Social networks communication and Hu-man relations and connection of these subjects. The practical part analyse social network communication of HR development companies, and modern trends in social networks communication. The practical part includes a questionnaire which analyse attitudes and activities of target group of HR Development Company. Result of those analyses is used for creating a plan for innovative and untraditional use of social networks for communications human resources Development Company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47541
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
kazík_2017_dp.pdf 1.740Mb PDF View/Open None
kazík_2017_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
kazík_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account