Vývoj designových produktů do deště

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj designových produktů do deště

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Oulehlová, Aneta
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:10Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:10Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41401
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaobírá pohledem na produktový design, jako na nástroj marketingové komunikace. Produktový design je mezi zákazníky a uživateli nejrozšířenější oblastí designu, protože se týká právě produktů, jež lidé používají ve svém takřka každodenním životě. Užší pozornosti se dostává designu produktů do deště, a to v důsledku spolupráce autorky bakalářské práce a designérky Terezy Konečné, která se zaobírá výrobou těchto produktů. Výsledky marketingového výzkumu, který je v praktické části zaměřený jak na vnímání produktového designu běžnými uživateli, tak na skutečné využití produktů do deště, by měly designérce pomoci navrhnout a vyrobit inovativní a uživatelsky přívětivý produkt.
dc.format 72 s. (10 574 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject produkt cs
dc.subject design cs
dc.subject produktový design cs
dc.subject funkčnost cs
dc.subject počasí cs
dc.subject déšť cs
dc.subject marketing en
dc.subject product en
dc.subject design en
dc.subject product design en
dc.subject functionality en
dc.subject weather en
dc.subject rain en
dc.title Vývoj designových produktů do deště
dc.title.alternative Development of Design Products into the Rain
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis deals with a view of a produt design as a tool of marketing communi-cation. Product design is the most common design field among customers because it con-cerns products of everyday use. The thesis focues on design of products which protect tho-se in a rain, it is outcome of collaboration with designer Tereza Konečná, who deals with making these products. Results of the marketing research which is concerned on the per-ception of product design by common users and on the achal use of the raint products should help the designer to design and make innovative, user friendly product.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47555
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
oulehlová_2017_dp.pdf 3.845Mb PDF View/Open None
oulehlová_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
oulehlová_2017_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account