Product Placement z pohledu tvůrců audiovizuálního díla

DSpace Repository

Language: English čeština 

Product Placement z pohledu tvůrců audiovizuálního díla

Show full item record

No preview available
Title: Product Placement z pohledu tvůrců audiovizuálního díla
Author: Šůstková, Kateřina
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Cílem této práce je zjistit, jak se product placementem zasazuje do děje, jak důležitý je pro natočení filmu či seriálu a jak se s ním pracuje při tvorbě audiovizuálního díla v českém prostředí. V této práci bude teoreticky popsán product placement jak se dělí jaké jsou jeho výhody a nevýhody, jeho zařazení v marketingovém a komunikačním mixu, jaké jsou jeho právní aspekty a jak se tvoří film. V praktické části je následně analyzováno zasazení PP do děje z pohledu producentů a zaměstnanců televizních stanic. Dále tato práce zkoumá distribuci filmů do kin a také nahlédne na stranu zadavatelů product placementu
URI: http://hdl.handle.net/10563/41413
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47568


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šůstková_2017_dp.pdf 2.661Mb PDF View/Open None
šůstková_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
šůstková_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account