Využití prostředků PR v propagaci Operačního programu Životní prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití prostředků PR v propagaci Operačního programu Životní prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Brandtová, Lenka
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:13Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:13Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41424
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem využití prostředků public relations v rámci komunikační strategie Operačního programu Životní prostředí. Teoretická část je zaměřena na shromáždění relevantních informaci souvisejících s vymezením a vysvětlením pojmu z oblasti komunikační strategie, PR cíle, druhy PR, cílové skupiny a media relations. Praktická část obsahuje analýzu využívání analýzu efektivnosti využívání nástrojů PR, mediální analýzu zaměřenou na zjištění mediálního obrazu OPŽP a hloubkové polostrukturované rozhovory s novináři, prostřednictvím kterých se šetří novinářská znalost problematiky operačních programů. Na základě těchto zjištění doporučuje možnosti, jak komunikaci směrem k cílovým skupinám vylepšit.
dc.format 66 s. (77 615)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public relations cs
dc.subject nástroje PR cs
dc.subject media relations cs
dc.subject mediální analýza cs
dc.subject výzkum mediálních profesionálů cs
dc.subject Operační program Životní prostředí cs
dc.subject Public relations en
dc.subject PR tools en
dc.subject media relations en
dc.subject media analysis en
dc.subject marketing research media pro-fessionals en
dc.subject The Operational Programme Environment en
dc.title Využití prostředků PR v propagaci Operačního programu Životní prostředí
dc.title.alternative PR Tools Utilization in Promotion of Operational Programme Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the topic of the usage od PR tools within the communi-cation strategy of the Operational Program Environment. The theoretical part is focused on gathering relevant information related to defining and explaining terms from the field of communication strategy, PR goals, PR types, target groups and media relations. The practical part includes an analysis of the effectiveness of the use of PR tools, a media analysis aimed at finding a media image of OPE and the deep semi-structured interviews with journalists, which research journalistic knowledge of the operational programs. Based on these obtained results, it recommends ways to improve how to communicate with target groups.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47580
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
brandtová_2017_dp.pdf 4.699Mb PDF View/Open None
brandtová_2017_op.pdf 243.3Kb PDF View/Open None
brandtová_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account