Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize

Show full item record

No preview available
Title: Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize
Author: Hnilička, Lukáš
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Cílem této práce je deskripce a analýza hybridizace masových médií (televize, tisku a rozhlasu) popsat tento fenomén, jeho vznik a postupný vývoj z pohledu mediální komunikace. Vzhledem k tomu, že se nejintenzivněji vyvíjí ve spojení s televizí, je v této práci věnován největší prostor právě hybridizaci televize, v rámci které dochází k propojení televizního vysílání a internetové technologie HbbTV. Hlavním cílem je pomocí vlastního výzkumu zodpovědět klíčové otázky: zda-li je hybridizace televizního vysílání přijímána koncovými uživateli (diváky) pozitivně a má tedy potenciál dalšího masového rozvoje ve střednědobém horizontu 5 let.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41428
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47585


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hnilička_2017_dp.pdf 16.58Mb PDF View/Open None
hnilička_2017_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
hnilička_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account