Mytologické postavy v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mytologické postavy v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Mytologické postavy v reklamě
Author: Hromočuková, Jana
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Bakalářská práce je věnována mytologickým bytostem v reklamě a pohledu spotřebitele na ně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje reklamu, její vztah s psychologií, emoce a jejich využití v marketingu. Poslední kapitola teoretické části je věnovaná mytologii a mýtům. V praktické části je představeno šestnáct konkrétních reklam, ve kterých se objevily vybrané mytologické bytosti. Je věnována názorům spotřebitelů na jejich užívání a užívání mytologických bytostí v reklamě obecně. Na základě výzkumu je vyvozen závěr a doporučení k využití postav z mytologie v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41430
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47588


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hromočuková_2017_dp.pdf 3.794Mb PDF View/Open None
hromočuková_2017_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
hromočuková_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account