Firemní identita zvolené značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní identita zvolené značky

Show full item record

No preview available
Title: Firemní identita zvolené značky
Author: Kalábová, Radka
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce se zabývá firemní identitou společnosti Brainspin. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na analýzu názvu, loga a vznikající vizuální identitu firmy. V teoretické části se práce věnuje firemní identitě a jejím jednotlivým složkám, jako je firemní design, filozofie a hodnota budované značky. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci zjištěných dat. Výzkum je prováděn metodou osobního rozhovoru s potencionálními a současnými obchodními partnery společnosti. Cílem výzkumu je zjistit, jak je právě vznikající firemní design společnosti vnímán jejími zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41434
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47593


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kalábová_2017_dp.pdf 4.501Mb PDF View/Open None
kalábová_2017_op.docx 122.9Kb Unknown View/Open None
kalábová_2017_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account