Celebrity jako nástroj propagace značek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Celebrity jako nástroj propagace značek

Show full item record

No preview available
Title: Celebrity jako nástroj propagace značek
Author: Kendzierski, Tomáš
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Předmětem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci značek na trhu telekomunikačních společností. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury a představuje úvod obsahující relevantní informace ke značce, celebrity marketingu a marketingové komunikaci. V praktické části je provedena analýza vybraných kampaní operátorů na základě rešerše dostupných zdrojů a výsledků kvalitativního průzkumu formou skupinového rozhovoru. V závěru práce je na základě zjištěných dat a teoretickém základu uveden návrh pro zlepšení efektivity celebrity marketingu značek operátorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41436
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47595


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kendzierski_2017_dp.pdf 7.268Mb PDF View/Open None
kendzierski_2017_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
kendzierski_2017_vp.doc 156Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account