Blog jako nástroj marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Blog jako nástroj marketingové komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Blog jako nástroj marketingové komunikace
Author: Mrázková, Barbora
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Bakalářská práce pojednává o fenoménu blogů a jeho začlenění v oblasti marketingových komunikací. Mapuje teoreticko-historické aspekty blogů a vymezuje základní pojmy jako je bloger, fashion bloger, etika blogů nebo propagace blogů. Teoretické poznatky jsou poté přeneseny do praxe za pomoci vlastní analýzy blogů a individuálními rozhovory s vybranými fashion blogerkami s cílem najít společné znaky těchto blogů nebo určit způsoby, jakými se módní blogeři mohou prezentovat a propagovat. Důležitou součástí praktické části práce je i pohled ze strany čtenářů, který je zjišťován za pomoci kvalitativní výzkumné metody focus group. V závěru práce jsou shrnuty veškeré zjištěné poznatky, kterým předchází i stručné doporučení módním blogů do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41444
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47607


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mrázková_2017_dp.pdf 2.683Mb PDF View/Open None
mrázková_2017_op.docx 124.1Kb Unknown View/Open None
mrázková_2017_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account