Image obce Modrava

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image obce Modrava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Tichá, Eva
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:16Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:16Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41452
dc.description.abstract Bakalářská práce řeší image obce Modrava z pohledu současných a potenciálních návštěvníků. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu obcí, jeho specifikách a způsobu vytváření image. V praktické části jsou zkoumány texty deníku MF DNES a zpravodajského portálu iDNES.cz v letech 2010 a 2016 s cílem zjistit, zda se změnilo jejich vyznění ve vztahu k cestovnímu ruchu v Modravě. V druhé části se prostřednictvím metody focus group šetří současná image obce u stávajících a potenciálních návštěvníků a na jejím základě jsou vytvořeny návrhy na zlepšení.
dc.format 72 s. (85 948)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Modrava cs
dc.subject marketing cs
dc.subject public relations cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject image cs
dc.subject focus group cs
dc.subject Modrava en
dc.subject marketing en
dc.subject public relations en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject image en
dc.subject focus group en
dc.title Image obce Modrava
dc.title.alternative Image of Modrava Municipality
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis tackles the issue of image of Modrava´s municipality from the per-spective of existing as well as potential visitors. In the theoretical part of the thesis, fin-dings about the municipalities marketing, its specific features and the image creation methods are summarized. In the practical part, texts published in MF DNES daily newspaper and iDNES.cz news portal are examined to find out whether their message linked to travel business in Modrava has changed. Subsequently, today´s municipality image among existing and potential visitors is explored via focus group method. Based on the conclusions, suggestions to improvement are defined.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47617
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
tichá_2017_dp.pdf 2.524Mb PDF View/Open None
tichá_2017_op.doc 149Kb Unknown View/Open None
tichá_2017_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account