Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Mach, Marek
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:19Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:19Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41476
dc.description.abstract Cílem této práce je propagovat veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA 2017 na internetu, konkrétně na platformě Skliku společnosti Seznam.cz, na Facebooku a na samotných webových stránkách společnosti ZLÍNEXPO. Teoretická část bude obsahovat marketingový a komunikační mix zaměřený na online reklamu. 2. kapitola bude zaměřena na veletrhy. Následující kapitoly budou zaměřeny a online reklamu, konkrétně pak na Skliku, Facebooku a skrze TYPO3 na webových stránkách veletrhu. Praktická část bude zaměřena na přípravu, tvorbu a správu reklamní kampaně na Skliku včetně vyhodnocení a podání návrhů na zlepšení kampaní pro další ročníky veletrhu. Práce bude také, v poslední kapitole, obsahovat SWOT analýzu internetové reklamy společnosti ZLÍNEXPO.
dc.format 95s. (142 302 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject veletrh cs
dc.subject stavebnictví cs
dc.subject therm cs
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject TYPO3 cs
dc.subject fair en
dc.subject construction en
dc.subject therm en
dc.subject PPC advertising en
dc.subject Facebook en
dc.subject TYPO3 en
dc.title Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
dc.title.alternative Online Advertising of Construction Fair STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to promote the construction fair STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA 2017 on the Internet, specifically via the Sklik platform, on Facebook and on the ZLÍNEXPO's website. The theoretical part will include marketing and communication mix focused on online advertising. Chapter 2 will focus on fairs. Following chapters will focus on online advertising, concretely via the Sklik, Facebook and TYPO3. Practical part will focus on preparation, creation and management of advertising campaigns on Sklik, including the evaluation and presentation of proposals to improve online communication for the following fairs. The last chapter of this work will also include SWOT analysis of online advertising of ZLINEXPO company.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47649
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
mach_2017_dp.zip 974.7Kb Unknown View/Open None
mach_2017_op.pdf 266.1Kb PDF View/Open None
mach_2017_vp.pdf 242.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account