Věrnostní program značky ZetSet

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Věrnostní program značky ZetSet

Show full item record

No preview available
Title: Věrnostní program značky ZetSet
Author: Manová, Pavlína
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Tato bakalářská práce popisuje mechanizmus profilovaných věrnostních programů pro značku ZetSet. Prvním primárním cíle je najít vhodnou databázi, která bude odpovídat daným požadavkům a se kterou by značka ZetSet plně pracovala. Dalším cílem je najít konkrétní nástroje věrnostního programu. Na základě databázi a její funkce ukládání informací o zákaznících, je nutné nastavit správný věrnostní program pro nové, ale i stávající zákazníky. K tomu, aby byly dosaženy primární cíle, musí být zpracovány cíle sekundární. Mezi sekundární cíle patří zjistit postavení firmy na trhu, vlivy, které firmu ovlivňují, zjistit konkurenční výhody a posledním sekundárním cílem je identifikovat cílové skupiny. V závěru práce je celkové vyhodnocení věrnostních programů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41478
Date: 2017-03-03
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
manová_2017_dp.zip 2.985Mb Unknown View/Open None
manová_2017_op.pdf 289.7Kb PDF View/Open None
manová_2017_vp.pdf 371.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account