Marketingová komunikace u vybrané neziskové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace u vybrané neziskové organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brišová, Hana
dc.contributor.author Sitníková, Veronika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:20Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:20Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41487
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zjištění účinnosti marketingové komunikace u vybrané neziskové organizace a návrhy na zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definována nezisková společnost, marketingová komunikace a její části. Dále následuje charakteristika situačních analýz a marketingového výzkumu. V praktické části jsou provedeny jednotlivé analýzy a marketingový výzkum cílové skupiny formou dotazníku. V poslední kapitole práce jsou podle výsledků dotazníkového šetření popsány návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v organizaci, které budou použitelné v praxi.
dc.format 72 s. (73 453 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject a non profit organization en
dc.subject marketing communication en
dc.subject competition en
dc.subject questionnaire en
dc.title Marketingová komunikace u vybrané neziskové organizace
dc.title.alternative Marketing Communication of Selected Non-profit Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The main aim of this bachelor thesis is to determine the effectiveness of marketing communication for selected non-profit organization and suggestions for improvement. The thesis is dividend into two parts, into the theoretical and practical part. In theoretical part is defined non-profit organization, marketing communication and its parts. Next point is characteristic situation analysis and marketing research. In practical part there is made analysis and marketing research of target group of customers via questionnaire. In the final part of thesis according to surfy results discussed proposals and recommendations for the improvement of marketing communication in the organization that will be usable in practise.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47660
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
sitníková_2017_dp.pdf 2.992Mb PDF View/Open None
sitníková_2017_op.pdf 305.0Kb PDF View/Open None
sitníková_2017_vp.pdf 209.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account