Analýza marketingového mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu
Author: Stupnická, Kateřina
Advisor: Kubíčková, Miloslava
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou pomocí odborné literatury zpracovány záležitosti týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. V praktické části je charakterizována společnost Z-STYLE CZ a.s. Jsou popsány konkrétní části marketingového mixu a SWOT analýza, která je spojená se současným stavem společnosti. Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu ve společnosti a návrh doporučení ke zlepšení současného stavu marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41490
Date: 2017-03-03
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
stupnická_2017_dp.pdf 3.158Mb PDF View/Open None
stupnická_2017_op.pdf 220.4Kb PDF View/Open None
stupnická_2017_vp.pdf 271.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account