[NEOBHÁJENO] Analýza měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Analýza měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY
Author: Štěpančíková Šulíková, Jana
Advisor: Jordán, Jan
Abstract: Tato práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků firmy Vojensky technický ústav výzbroje a munice, s.p. Práce se člení na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou stanoveny základy problematiky a podáno nutné vysvětlení pro provedení vlastní analýzy v praxi. Poznatky z teoretické části jsou použity v praktické části, kde je provedena segmentace zákazníků firmy, analyzován současný stav měření spokojenosti zákazníků ve firmě a provedeno vlastní dotazníkové šetření. Cílem práce bylo popsat současný stav měření spokojenosti zákazníka. Na základě těchto výsledků provést vlastní šetření a v závěru práce doporučit kroky se zlepšení vztahu se zákazníkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41494
Date: 2017-03-03
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: F


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
štěpančíková šulíková_2017_dp.pdf 1.469Mb PDF View/Open None
štěpančíková šulíková_2017_op.pdf 229.2Kb PDF View/Open None
štěpančíková šulíková_2017_vp.pdf 258.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account