Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křižková, Jana
dc.contributor.author Končitíková, Dana
dc.date.accessioned 2010-07-15T16:26:05Z
dc.date.available 2010-07-15T16:26:05Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4151
dc.description.abstract V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu marketingového mixu služeb firmy TRADIX UH, a.s. Podnik se zabývá prodejem širokého sortimentu stavebních materiálů, stavební chemie, nářadí dorbné mechanizace a pracovních pomůcek. Hlavním cílem bakaléřské práce je důkladně analyzovat, poté zhodnotit současný marketingový mix služeb společnosti. Navrhnout řešení slabých stránek marketingového mixu služeb, které povedou ke zlepšení služeb podniku. cs
dc.format 85 s., 3 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1011080 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Služby cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject místo cs
dc.subject propagace cs
dc.subject materiální prostředí cs
dc.subject lidé cs
dc.subject procesy cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Services en
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.subject material events en
dc.subject people en
dc.subject process en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a.s. cs
dc.title.alternative Marketing mix improvement of services to customers of TRADIX UH, plc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-15
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis I focused on analysis of marketing of services in TRADIX UH, plc. The company deals with a wide range of building materials, building chemistry, tool kit, mechanization and work aids. The purpose of this thesis is to cary out a detailed analysis, evaluate an existing marketing mix of services and then to suggest solution to weaknesses of the company. These improvements will increase effectivness of marketing activities. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4689
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
končitíková_2007_bp.pdfBlocked 987.3Kb PDF View/Open
končitíková_2007_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
končitíková_2007_op.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account