Projekt zavedení e-shopu ve firmě Dary kraje s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení e-shopu ve firmě Dary kraje s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Gajdošík, Vladimír
dc.date.accessioned 2017-10-04T11:25:08Z
dc.date.available 2017-10-04T11:25:08Z
dc.date.issued 2017-07-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41550
dc.description.abstract Prodej kvalitních potravin od regionálních zemědělců a pěstitelů není v dnešní době jednoduchou záležitostí. Je to dáno jak přísnou legislativou, tak neznalostí či nezájmem o tuto problematiku ze strany zákazníků. Tato práce je zaměřena na zefektivnění prodeje produktů firmy Dary kraje, aby mohla do budoucna navázat užší spolupráci s dodavateli a samozřejmě přímější komunikaci se zákazníky. Teoretická část obsahuje informace z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na internet. Analytická část zkoumá faktory ovlivňující chod firmy Dary kraje. Projektová část je pak následně věnována nalezení kon-krétního technického řešení pro zavedení e-shopu.
dc.format 125 s. (188 058 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject ERP cs
dc.subject moderní technologie cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject offline komunikace cs
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject e-shop en
dc.subject ERP en
dc.subject Modern Technology en
dc.subject Online Communication en
dc.subject Offline Communication en
dc.title Projekt zavedení e-shopu ve firmě Dary kraje s.r.o.
dc.title.alternative The Project of Implementation an E-shop in the Company Dary kraje s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2017-09-18
dc.description.abstract-translated Selling the quality food from local farmers and growers is not nowadays a simple matter. It is due to strict legislation and ignorance or unconcern on this issue by the customers. This thesis is focused on efficiency of sales of company products Dary kraje to be able in the future to establish closer collaboration with suppliers and, of course, more direct communication with customers. The theoretical part contains information related to marketing, focusing on internet. The analytical part examines factors affecting the operation of the company Dary kraje. The project part is then dedicated to finding specific technical solution for implementation of e-shop.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47789
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-08-28


Files in this item

Files Size Format View Description
gajdošík_2017_dp.zip 36.61Mb Unknown View/Open None
gajdošík_2017_op.docx 23.90Kb Unknown View/Open None
gajdošík_2017_vp.docx 25.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account