Budování značky vysokých škol

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Budování značky vysokých škol

Show full item record

Thumbnail
Title: Budování značky vysokých škol
Author: Sasínková, Martina
ISBN: 978-80-7454-718-8
URI: http://hdl.handle.net/10563/41601
Date: 2010-07-14
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Page count: 170
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

Disertační práce na téma "Budování značky vysokých škol" se zabývá problematikou budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty v ČR. Toto užší zaměření já dáno především vlivem demografického vývoje, kdy studentů na vysokých školách ubývá ve všech stupních studia a největší pokles studentů zaznamenávají především ekonomické fakulty. První část práce řeší současný stav v oblasti brandingu, důraz je kladen na hodnocení vysokých škol. Dále jsou v práci definovány cíle, stanoveny hypotézy a popsána metodika zpracování dizertační práce. Hlavní část práce je věnována kvantitativnímu průzkumu u cílových skupin ekonomických fakult v ČR. Dále je vytvořen metodický postup pro analyzování a budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty.

Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
sasínková_2017_dp.pdf 3.756Mb PDF View/Open None
sasínková_2017_op.pdf 251.0Kb PDF View/Open None
sasínková_2017_vp.pdf 2.066Mb PDF View/Open None
sasínková_2017_teze.pdf 2.476Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account