A Business Plan for New Company Fialka, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Business Plan for New Company Fialka, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dokulil, Jiří
dc.contributor.author Kopečková, Eliška
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:39Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:39Z
dc.date.issued 2017-11-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41690
dc.description.abstract Cílem této bakalářské bylo vytvoření podnikatelského plánu pro kosmetickou společnost. Na toto téma bylo nahlíženo z teoretického a praktického hlediska. V teoretické části se práce zabývá základními pojmy z prostředí podnikání a jsou zde také popsány základní části podnikatelského plánu. V praktické části je pak sestaven samotný podnikatelský plán pro společnost Fialka, ve kterém jsou podrobně definovány části jako například základní popis společnosti a nabízených produktů, marketingový plán, finanční plán či operační plán. Nechybí zde ani závěrečné vymezení možných risků a jejich evaluace. Cílem práce je vytvořit reálný podnikatelský plan pro kosmetickou společnost na základě provedených analýz.
dc.format 62 s. (102 871)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject podnik cs
dc.subject kosmetická společnost cs
dc.subject business plan en
dc.subject enterprise en
dc.subject cosmetic company en
dc.title A Business Plan for New Company Fialka, s.r.o.
dc.title.alternative A Business Plan for a New Company Fialka s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Papadaki, Šárka
dc.date.accepted 2018-06-13
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor's thesis was to create a business plan for the cosmetic company. The topic was described from the practical and theoretical perspective. The theoretical part focuses on basic terms of business environment and there are also described essential parts of the business plan. In the practical part, there is compiled the business plan for a new company Fialka. There are defined parts of the business plan, such as the basic description of the company and offered products, the marketing plan, the financial plan or the operational plan. There are also concluded possible risks and their evaluation. The aim of this thesis is to create the real business plan for the cosmetic company on the base of accomplished analyses.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 49238
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-04
local.subject podnikatelské plány cs
local.subject kosmetika cs
local.subject marketingové řízení cs
local.subject business planning en
local.subject cosmetics en
local.subject marketing control en


Files in this item

Files Size Format View Description
kopečková_2018_dp.pdf 2.282Mb PDF View/Open None
kopečková_2018_op.doc 45.5Kb Unknown View/Open None
kopečková_2018_vp.doc 51.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account