Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací

Show full item record

No preview available
Title: Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací
Author: Salajková, Miroslava
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou působení marketingových komunika-cí na životní prostředí. Zabývá se důsledky nadprodukce a dopadem zejména automobilo-vého průmyslu na znečištění planety. V teoretické části jsou popsány cíle a strategie reklamy, konzumní společnost a celková ekologická krize. Analytická část se zabývá hledáním alternativ v dopravě, udržitelným rozvojem a odkazy na již vyzkoušené metody jak ochránit zdravý životní prostor pro další generace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4198
Date: 2007-05-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2014
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 4873


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
salajková_2007_bp.pdfBlocked 1.655Mb PDF
salajková_2007_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
salajková_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account