Klima třídy žáků 6. a 9. tříd základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klima třídy žáků 6. a 9. tříd základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Bradáčová, Jitka
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:56Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:56Z
dc.date.issued 2018-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42030
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřená na klima školní třídy. V teoretické části si vymezíme pojmy prostředí, atmosféra, klima školy a klima školní třídy. Dále si popíšeme školní třídu jako sociální skupinu. Soustředíme se na tvůrce klimatu, osobnost učitele a žáka i vzájemnou komunikaci mezi nimi. Praktická část je zaměřená na kvantitativní výzkum realizovaný na základní škole pomocí dotazníkového šetření. Cílem práce je zjistit vztahy mezi žáky v jednotlivých třídách. Zaměříme se také na rozdílnost vnímání klima u žáků 6. a 9. tříd základní školy.
dc.format 50
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní třída cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject pozitivní klima cs
dc.subject osobnost učitele a žáka cs
dc.subject vzájemná komunikace cs
dc.subject school class en
dc.subject school climate en
dc.subject class climate en
dc.subject positive climate en
dc.subject teacher and pupil personality en
dc.subject mutual communication en
dc.title Klima třídy žáků 6. a 9. tříd základní školy
dc.title.alternative Class Climate of 6th and 9th Grade Elementary School Pupils
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Venterová, Lenka
dc.date.accepted 2018-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the school climate. The theory defines the environment, atmosphere, school climate and classroom climate. It also describes a classroom as a social group. It focuses on creators of the climate, teacher's personality and pupil's personality and their communication. The research part of the thesis deals with quantitative research in a primary school, using a questionnaire. The aim of the thesis is to assess the relations of pupils in different classes, and the difference in understanding of the climate in pupils of the sixth and ninth grade.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 49689
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-27
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject klima třídy cs
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject secondary school en
local.subject classroom climate en
local.subject communication in learning and scholarship en


Files in this item

Files Size Format View Description
bradáčová_2018_dp.pdf 2.631Mb PDF View/Open None
bradáčová_2018_op.doc 51Kb Unknown View/Open None
bradáčová_2018_vp.docx 17.70Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account