Rozvíjení sociálních dovednost dětí předškolního věku prostřednictvím psychomotorických aktivit

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvíjení sociálních dovednost dětí předškolního věku prostřednictvím psychomotorických aktivit

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacholík, Viktor
dc.contributor.author Nedělová, Martina
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:00Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:00Z
dc.date.issued 2018-01-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42142
dc.description.abstract Autorka se v předložené diplomové práci zaměřuje na možnosti využití specifických po-hybových aktivit z oblasti psychomotorických činností v podpoře rozvoje žádoucích soci-álních vztahů ve školní třídě a budování zdravé sociální skupiny v kolektivu školní třídy. V teoretické rovině se zabývá analýzou základních pojmů souvisejících s dítětem v prostředí rodiny a mateřské školy, rozvojem sociálních dovedností a psychomotorikou. V praktické rovině práce autorka ověřuje na vybrané mateřské škole ve Zlínském kraji pomocí kvaziexperimentu sestavený intervenční program pohybových aktivit zaměřených na rozvíjení sociálních dovedností dětí.
dc.format 64 s. (13187 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dítě v sociálním prostředí cs
dc.subject sociální dovednosti cs
dc.subject pohyb cs
dc.subject psychomotorické aktivity cs
dc.subject child in the social environment en
dc.subject social skills en
dc.subject movement en
dc.subject psychomotoractivit en
dc.title Rozvíjení sociálních dovednost dětí předškolního věku prostřednictvím psychomotorických aktivit
dc.title.alternative Children develop of social skills through psychomotor activities
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2018-06-15
dc.description.abstract-translated In the submitted diploma thesis, the author focuses on the possibilities of using specific psychomotor activities in the field of promoting the development of desirable social relations in the classroom and building a healthy social group in the school class. On the theoretical level, it deals with the analysis of basic concepts related to the child in the environment of the family and kindergarten, the development of social skills and psy-chomotorics. At the practical level, the author verifies an intervention program of movement activities aimed at developing the social skills of children at a selected kindergarten in the Zlín Region using the quasi-experiment.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41698
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20
local.subject mateřské školy cs
local.subject sociální kompetence cs
local.subject psychomotorické hry cs
local.subject kindergartens en
local.subject social competence en
local.subject perceptual-motor training en


Files in this item

Files Size Format View Description
nedělová_2018_dp.pdf 3.121Mb PDF View/Open None
nedělová_2018_op.docx 17.28Kb Unknown View/Open None
nedělová_2018_vp.pdf 323.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account