Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely v internetovém obchodě balicekzdravi.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely v internetovém obchodě balicekzdravi.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Miloslav
dc.contributor.author Gettlerová, Lucie
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:02Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:02Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42188
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely společnosti Balí-čekzdraví.cz. Teoretická část je zaměřena na online marketing a sociální sítě, jejich vývoj a základní charakteristiky. V praktické části jsou předloženy informace o vybrané společnosti, její historii a cíle. Dále jsou poznatky z teoretické části využity pro analýzu webových stránek a sociálních sítí. Práce také obsahuje dotazníkové šetření a doporučující návrhy pro zlepšení současné situace firmy.
dc.format 64 s. (11 595 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject influencer cs
dc.subject online marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject Internet advertising en
dc.subject influencer en
dc.title Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely v internetovém obchodě balicekzdravi.cz
dc.title.alternative Analysis of Social Media and Their Use for Marketing for Online Shop balicekzdravi.cz
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2018-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the use of social networks for marketing purposes for the corporation Balíčekzdraví.cz. The theoretical part is focused on online marketing and social networks, their development and basic characteristics. In the practical part, it presents information about the selected company, its history and objectives. Further, knowledge from the theoretical part is used for analysis of websites and social networks. The thesis also contains questionnaire surveys and suggestions for improving the current situation of the company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49969
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
gettlerová_2018_dp.pdf 3.614Mb PDF View/Open None
gettlerová_2018_op.docx 25.85Kb Unknown View/Open None
gettlerová_2018_vp.docx 29.74Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account