Analýza marketingové komunikace Penzionu na Dolní

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace Penzionu na Dolní

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Nováková, Nikola
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:04Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:04Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42220
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi Penzionu na Dolní v Prostějově. Práce v teoretické části popisuje marketingové komunikace obecně, modely komunikace a marketingové komunikační nástroje. Praktická část se zabývá popisem Penzionu na Dolní, jeho situační analýzou a SWOT analýzou. Analyzuji i konkurenci vyhodnocením jejich stá-vajících marketingových komunikací. Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingových komunikací Penzionu na Dolní formou doporučení.
dc.format 70 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace ve službách cs
dc.subject Penzion na Dolní cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject IFE analýza cs
dc.subject EFE analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication in ser-vices en
dc.subject social media en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject IFE matrix en
dc.subject EFE matrix en
dc.title Analýza marketingové komunikace Penzionu na Dolní
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Communications Penzion na Dolní
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on marketing communications of Penzion na Dolní based in Prostějov. The theoretical part describes marketing communications in general, models of marketing communication and marketing communication tools. Practical part is concerned with introduction of Penzion na Dolní its situational analysis, SWOT analysis and competition analy-sis. The main part of the thesis is the analysis of its marketing communication tools and proposal of its improvement.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 50010
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
nováková_2018_dp.pdf 3.366Mb PDF View/Open None
nováková_2018_op.pdf 917.6Kb PDF View/Open None
nováková_2018_vp.docx 22.17Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account