Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost

Show full item record

No preview available
Title: Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost
Author: Tagani, Ared
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Následující práce si klade za cíl poskytnout p..ehled o digitálním marketingu, pocínaje jeho definicí a nejvýznamnejšími rozdíly mezi tradicním marketingem. Duraz je kladen na duležitost internetu a jeho dopad na marketing. Po zpracování teoretických informací bude zaveden požadovaný prvek pro vytvo..ení strategie digitálního marketingu pro spuštení, které se snaží proniknout na albánský trh. Shaka Zulu je dotycná spolecnost, která se s výrobní ..adou biologických kosmetických p..ípravku pokouší zahájit svou cinnost v ruzných balkánských zemích. Po úspešném hospodá..ském cyklu v ..ecku se tato spolecnost rozhodla využít internet jako hlavní a nejlevnejší prost..edek pro vytvo..ení stability a zvýšení povedomí o znacce na trhu. Tato práce se skládá ze 3 hlavních prvku: - Poskytování teoretického p..ehledu, na kterém budu zakládat muj projekt výzkumu a internetové strategie. -Analýza trhu a také spolecnost, která by poskytla pot..ebné informace o povedomí o znacce a online strategii. - Podrobení navrhované strategie analýze nákladu a casu
URI: http://hdl.handle.net/10563/42252
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management and Marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
tagani_2018_dp.pdf 1.824Mb PDF View/Open None
tagani_2018_op.docx 22.84Kb Unknown View/Open None
tagani_2018_vp.docx 22.80Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account