Vybrané nástroje komunikačního mixu společnosti MANDS International, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vybrané nástroje komunikačního mixu společnosti MANDS International, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Kovalčíková, Veronika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42429
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na vybrané nástroje komunikačního mixu firmy Mands In-ternational s.r.o. Tato firma působí na trhu již více než 20 let a je jedním z předních poskytovatelů služeb v oblasti prodeje a servisu, především industriálních a zemědělských pneumatik. Teoretická část je věnována vymezením pojmů v oblasti marketingové komunikace a následně aplikovaných metod výzkumů. Praktická část obsahuje především popis realizace tří fází výzkumu: kvantitativního telefonické dotazování a kvalitativního - individuální hloubkové rozhovory a uživatelské testování stávajících webových stránek firmy. Na základě interpretace nasbíraných dat je vytvořen návrh projektu pro zdokonalení současné komunikační strategie firmy Mands International s.r.o. Závěrem je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 110 s. (145 648 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject pneumatiky cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject tools of the communication mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject tyres en
dc.title Vybrané nástroje komunikačního mixu společnosti MANDS International, s.r.o.
dc.title.alternative Selected Tools of the Communication Mix of the Company MANDS International, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on selected tools of the communication mix of the company Mands International s.r.o. This company is operating on the market for more than 20 years and is one of the leading providers of sales and service primarily for industrial and agricultural tyres. The theoretical part is focused on defining concepts in the sphere of marketing communications and subsequently applied research methods. The practical part contains mainly the description of the realization of the three phases of the research: quantitative - telephone interviewing and qualitative - individual in-depth interviews and user testing of existing corporate website. Based on the interpretation of the collected data, a project proposal is developed to improve the current communication strategy of Mands International s.r.o. In conclusion, the project is subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50299
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
kovalčíková_2018_dp.pdf 3.571Mb PDF View/Open None
kovalčíková_2018_op.doc 148Kb Unknown View/Open None
kovalčíková_2018_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account