Reklamní tvorba Alfonse Muchy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní tvorba Alfonse Muchy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Minaříková, Martina
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42437
dc.description.abstract Diplomová práce je věnovaná Alfonsi Muchovi a jeho reklamní tvorbě. Práce je rozdělená na část teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části práce je představen život Alfonse Muchy a detailněji jeho reklamní tvorba. Jsou zde také vymezeny pojmy reklama a umění či postavení umění v reklamě se zaměřením na výtvarnou tvorbu. Praktická část představuje čtyři odborníky z uměleckého prostředí. Je zde věnován prostor jejich odborným názorům a postřehům týkajících se Muchovy reklamní tvorby. Na základě těchto zjištění je ve třetí projektové části práce navrhnut manuál pro reklamní agentury ohledně využití uměleckého díla v současné reklamě.
dc.format 75 s. (119 812 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Alfons Mucha cs
dc.subject reklamní plakát cs
dc.subject umění cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Alphonse Mucha en
dc.subject advertising poster en
dc.subject art en
dc.subject advertising en
dc.title Reklamní tvorba Alfonse Muchy
dc.title.alternative Advertising Work of Alphonse Mucha
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is devoted to Alphonse Mucha and his advertising work. The work is divided into the theoretical, practical and project part. In the theoretical part of the thesis, Alphonse Mucha's life and the details of his advertising work are introduced. There are also defined the concepts of advertising and art, and the importance of art in advertising with a focus on art creation. The practical part presents four experts from the art environment. Their expert opinions and their observations about the Mucha's advertising work are introduced here. Based on these findings, in the third project part of the thesis, a manual for advertising agencies regarding the use of artwork in the current advertising is proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50310
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
minaříková_2018_dp.pdf 65.95Mb PDF View/Open None
minaříková_2018_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
minaříková_2018_vp.doc 159Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account