Spotřebitelské chování pedagogů generace X v oblasti cestování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování pedagogů generace X v oblasti cestování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Navrátilová, Michala
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42440
dc.description.abstract Téma této diplomové práce je Spotřebitelské chování pedagogů generace X v oblasti cestování a jejím hlavním úkolem je sestavit návrh dovolené pro daný segment. Teoretická část práce poskytuje teoretický základ pro celou práci, je vytvořena z odborných publikací a věnuje se tématům jako je spotřebitelské chování, generace a jejich rozdělení, segmentace spotřebních trhů, či cestovní ruch. V rámci praktické části je vytvořen kvalitativní a kvantitativní výzkum s následnou analýzou dat. Na základě poznatků vyplývajících z výzkumu je v projektové části navržen ideální plán letní dovolené pro danou cílovou skupinu.
dc.format 105 s. (171 584 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Spotřebitelské chování cs
dc.subject generace cs
dc.subject generace X cs
dc.subject segmentace spotřebního trhu cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject pedagogové cs
dc.subject Consumer Behaviour en
dc.subject Generation X en
dc.subject the Segmentation of Consumer Markets en
dc.subject Tourism en
dc.subject Pedagogues en
dc.title Spotřebitelské chování pedagogů generace X v oblasti cestování
dc.title.alternative Consumer Behaviour of Pedagogues of Generation X in Terms of Travelling
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is Consumer Behaviour of Pedagogues of Generation X in terms of Travelling and the main goal is to create a plan for holiday suitable for a given segment. The theoretical part works as a theoretical base for the whole thesis and contains themes such as Customer Behaviour, Generations and its Division, Segmentation of Consumer Markets or Tourism. The practical part provides qualitative and quantitative research followed by data analysis. Based on the knowledge resulting from the research, in the last part of the thesis, the project part, the plan for the holiday for the stated target group is created.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50315
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
navrátilová_2018_dp.pdf 4.136Mb PDF View/Open None
navrátilová_2018_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
navrátilová_2018_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account