Virální video jako nástroj posilující znalost značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Virální video jako nástroj posilující znalost značky

Show full item record

No preview available
Title: Virální video jako nástroj posilující znalost značky
Author: Albrechtová, Eva
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Internetová televize Stream.cz se dlouhodobě potýká s nedostatečnou znalostí své značky. Její diváci mají větší povědomí o jednotlivých tvůrcích, event. pořadech a seriálech, aniž by byli schopni identifikovat, s jakým médiem jsou spjati. Nežádoucí status quo je důvodem ke změně, a to vytvořením tzv. "umbrella brandu", který zastřeší videoprodukci této VOD služby. K posunu ve vnímání značky má přispět navrhovaná kampaň vycházející z předchozího úspěchu tří na sobě nezávislých videí, jež se po svém zveřejnění stala pasivně virální. Jejím záměrem je spontánní šíření účelově napodobit a využít aktivně virální video jako nástroj marketingové komunikace. Stěžejní je s uplatněním metod kvalitativního výzkumu najít teoretický algoritmus eliminující nepředvídatelnost šíření virálu a podporující řízenost procesu i jeho stanové cíle. Jeho definice je tématem diplomové práce Virální video jako nástroj posilující znalost značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42457
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50340


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
albrechtová_2018_dp.pdf 4.261Mb PDF View/Open None
albrechtová_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
albrechtová_2018_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account