Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby

Show full item record

No preview available
Title: Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby
Author: Halíček, Josef
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Práce se zabývá fenoménem softwarového předplatného a transformací klasické marketingové strategie softwarového produktu na marketingovou strategii služby poskytované formou předplatného. Cílem je najít a navrhnout vhodnou úpravu existující marketingové strategie softwarového produktu tak, aby nová strategie podporovala transformaci produktu na službu zpoplatněnou pomocí předplatného. Diplomová práce nabízí vhled do nákupního rozhodování uživatelů fotografického softwaru a jejich vztah k nově se rozšiřujícímu obchodnímu modelu předplatného.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42463
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50346


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
halíček_2018_dp.pdf 3.787Mb PDF View/Open None
halíček_2018_op.doc 146Kb Unknown View/Open None
halíček_2018_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account