Event marketing vybrané výstavy minerálů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing vybrané výstavy minerálů

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing vybrané výstavy minerálů
Author: Héžová, Leona
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Tématem diplomové práce je pořádání výstav minerálů, specifikace vlastností tohoto eventu a jeho pozice v rámci marketingových komunikací. Cílem práce je vyhodnocení efektivnosti stávajících komunikačních nástrojů a vytvoření komunikačního plánu. Teoretická část práce definuje pojem marketing služeb, event marketing a popisuje komunikační mix, jeho nástroje a oblast veletrhů a výstav. V této části je také vymezen teoretický rámec marketingového výzkumu. Analytická část obsahuje charakteristiku pořádaných výstav minerálů a analýzu jejích dosavadních komunikačních aktivit. Další část se věnuje vyhodnocení dotazníkového šetření a analýze sekundárních dat. Obsahem projektové části je návrh komunikačního plánu v návaznosti na stávající komunikační aktivity výstav vedoucí k jejich zefektivnění a celkovému rozvoji v dalším časovém horizontu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42465
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50348


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
héžová_2018_dp.pdf 3.830Mb PDF View/Open None
héžová_2018_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
héžová_2018_vp.doc 158Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account