Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.
Author: Neuwirthová, Lenka
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tématem diplomové práce je volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o. Cílem práce je návrh řešení marketingové komunikace společnosti na základě provedených průzkumů konkurenčních firem. V rámci výzkumu práce se zjišťuje, jaký vliv má dočasná marketingová komunikace na zákazníky. Práce se v teoretické části zabývá rešerší odborných zdrojů. V praktické části je pak realizace vlastního průzkumu s využitím kombinace metod rozhovorů s obchodníky a dotazníkového šetření Cílem vlastního výzkumu je zjistit očekávání a představy stávajících zákazníků společnosti a návrh na marketingovou strategii pro získání nových zákazníků, což je součástí projektové části. Zjištěná data jsou v práci zpracována a vyhodnocena.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42480
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50376


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
neuwirthová_2018_dp.pdf 2.882Mb PDF View/Open None
neuwirthová_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
neuwirthová_2018_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account