Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů

Show full item record

No preview available
Title: Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů
Author: Řandová, Jana
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na problematiku vlivu kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů. Teoretická část práce se zabývá marketingovým výzkumem, spotřebním chováním, segmentací trhu a procesem stárnutí populace. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum nákupního chování a kultury prodeje potravin nejstarším seniorům. V projektové části práce je zpracován manuál kultury prodeje potravin nejstarším českým seniorům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42485
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50385


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
řandová_2018_dp.pdf 3.069Mb PDF View/Open None
řandová_2018_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
řandová_2018_vp.doc 157Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account