Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Strýčková, Kateřina
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42490
dc.description.abstract Hlavní cílem této diplomové práce je identifikace konkurenčního prostředí a vytvoření adekvátní marketingové strategie internetového obchodu s hračkami na dálkové ovládání pro děti. Teoretická část se zaměřuje na problematikou konkurence. Dále je pozornost soustředěna na oblast marketingové strategie a vymezení relevantní terminologie. Koncentrace je rovněž věnována internetovému marketingu. V analytické části práce se pak pozornost zacílí na představení hraček na dálkové ovládání a specifikaci internetových obchodů a trhu s hračkami v České republice. Dále jsou zpracovány analýzy výstupů dotazníkového šetření a analýza mapy tržního bojiště. Projektovou část pak tvoří návrh marketingové strategie internetového obchodu zahrnující jednotlivé prvky marketingového, komunikačního marketingového mixu a rovněž rozpočet.
dc.format 90 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject mapa tržního bojiště cs
dc.subject competition en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject online marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject competitive map en
dc.title Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie
dc.title.alternative Identification of the Competitive Environment and Marketing Strategy Designing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated The main target of this diploma thesis is to identify the competitive environment and to create an appropriate marketing strategy of the Internet shop with remote control toys for childern. The theoretical part focuses on the matter of competition. The attention is also concentrated on marketing strategy and definition of its relevant terminology. The concentration will be devoted to the online marketing as well. In the analytical part of the work, the attention is focused on the introduction of remote control toys and the specification of internet shops and the toy market in the Czech Republic. Also the results of the research and the competition analysis are furher disccussed in details. The project part is then aimed at the design of the relevant marketing strategy, including the various elements of the marketing, communication marketing mix as well as the budget.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50390
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
strýčková_2018_dp.pdf 3.471Mb PDF View/Open None
strýčková_2018_op.pdf 275.2Kb PDF View/Open None
strýčková_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account