Data mining: Příprava projektu obchodně-analytického SW
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Šimůnek, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42493
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je příprava projektu obchodně-analytického SW z pohledu data miningu. Práce se zabývá přístupnými daty v prostředí farmaceutického průmyslu, analyzuje současnou situaci a navrhuje, jakým způsobem je možné dostupná data využít pro zlepšení práce obchodních zástupců společností v terénu. Práce je rozdělena do tří části teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se data miningu a CRM, nastoleny aktuálně používané metriky a přístupy k využití těchto dat. V praktické části je představena společnost, pro kterou je SW vyvíjen, data, kterými disponu-je a současné možnosti dostupné aplikace. Dále je proveden výzkum mezi zástupci společnosti zaměřený na novou verzi analytického SW. Projektová část je shrnutím celého projektu a může být společností považována za programátorské zadání pro vývojářskou společnost. |
|
dc.format |
90 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
datamining
|
cs |
dc.subject |
big data
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
farmaceutický průmysl
|
cs |
dc.subject |
Google apps
|
cs |
dc.subject |
Google refine
|
cs |
dc.subject |
reporting
|
cs |
dc.subject |
business inteligence
|
cs |
dc.subject |
BI
|
cs |
dc.subject |
Data mining
|
en |
dc.subject |
big data
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
database
|
en |
dc.subject |
pharmaceuticals
|
en |
dc.subject |
Google apps
|
en |
dc.subject |
Google refine
|
en |
dc.subject |
reporting
|
en |
dc.subject |
business inteligence
|
en |
dc.subject |
BI
|
en |
dc.title |
Data mining: Příprava projektu obchodně-analytického SW |
|
dc.title.alternative |
Data Mining: Preparation of Business-analyst SW Project |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2018-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is the preparation of sales-analyst SW project in the field of data min-ing. Thesis search for available information in pharmaceutical industry, analyze current situation within company and propose ways in which should the data be used for enhancing work of sales representatives in field. Thesis itself is divided in three main chapters theoretical, practical and project. In theory chapter the main keywords such as data mining and CRM are explained, same as the basic metrics and principles of using big data. In practical chapter the company for which the SW is developer, available data and actual possibilities of application are introduced. Then there is a research between company's em-ployees focused on new version of analytical SW. Project part of the thesis focuses on resume of whole research, which could be used as assignment for developers. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50394
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account