Abonentní koncerty ve Frenštátě pod Radhoštěm Příprava koncertního cyklu pro rodiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Abonentní koncerty ve Frenštátě pod Radhoštěm Příprava koncertního cyklu pro rodiny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Žárský, Marian
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42497
dc.description.abstract Práce se zabývá zmapováním šestileté historie abonentních koncertů ve Frenštátě pod Radhoštěm, jakožto komplexního kulturního produktu. Práce zároveň hledá možnosti, jak čelit nepříznivému trendu stárnutí publika těchto koncertů a reálné hrozbě úbytku abonentů v následujících letech. Jednou z možných cest je oslovení publika jiné kulturní akce pořádané stejným organizátorem, tedy Městským kulturním střediskem ve Frenštátě pod Radhoštěm. Praktická část popisuje výzkum provedený formou experimentu ve formě uspořádání hravého koncertu pro děti a rodiče, který se v budoucnu stane základem pro tvorbu zcela nového abonentního cyklu pro děti a rodiče a zároveň příležitostí k oslovení rodičů a prarodičů dětí, jakožto potenciálního (mladšího) publika stávajícího abonentního cyklu pro dospělé posluchače. Do budoucna mohou výsledky výzkumu posloužit organizátorům jako podklad pro plánování nového abonentního cyklu nedělních představení pro děti a rodiče. Zároveň výzkum poskytl cenné informace o informovanosti a preferencích rodičů a prarodičů navštěvujících dětská představení v souvislosti s jejich potenciální aktivní účasti na abonentních koncertech pro dospělé.
dc.format 94 s.(148 445 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject abonmá cs
dc.subject publikum cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject benefit cs
dc.subject komplexní kulturní produkt cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject městské kulturní středisko cs
dc.subject abonentní koncert cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject experiment cs
dc.subject koncertní cyklus pro rodiny cs
dc.subject subcsription en
dc.subject audience en
dc.subject communikations mix en
dc.subject benefit en
dc.subject complex cultural pro-dukt en
dc.subject qvalitative survey en
dc.subject municipal curtural facility en
dc.subject subcribet concert en
dc.subject survey en
dc.subject experiment en
dc.subject concert cycle for femilies en
dc.title Abonentní koncerty ve Frenštátě pod Radhoštěm Příprava koncertního cyklu pro rodiny
dc.title.alternative Subscriptioned Concerts in Frenštát pod Radhoštem - Preparing a Concert Cycle for Families
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis is dealing with the six years long history of monitoringthe abonent concerts in Frenštát pod Radhoštěm as a complex cultural product.The thesis is also searching for op-tions how to face the unfavourable trend of these audinece´s aging and the real threat of abonents´ decrease in the following years. One of the possible ways is to address the audi-ence of other cultural events organized by the same subject, that means the Municipal Cul-tural Centre of Frenštát pod Radhoštěm.The practical part describes the research done by the form of experiment, i.e. organizing a playful concert for children and their parents, that will form the basis for a whole new abonent cycle for children and their parents, and thus being an opportunity to address the children´s parents and grandparents, as a potential (younger ) audience of the present adults´ abonent cycle. The research results can in the future serve the organizers in their planning of a new abonent cycle for Sunday performan-ces for children and parents. Additionally, the research provided valuable information concerning the preferences and the informative knowledge of the parents and the grandparents attending the children´s performances, in connection with their potential active participation in the abonent concerts aimed at the adult audience.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50405
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
žárský_2018_dp.pdf 2.191Mb PDF View/Open None
žárský_2018_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
žárský_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account