Vliv UX na objem prodejů v daném segmentu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv UX na objem prodejů v daném segmentu

Show full item record

No preview available
Title: Vliv UX na objem prodejů v daném segmentu
Author: Navrátil, Radek
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o vlivu UX na objem prodejů ve vybraném segmentu, konkrétně v segmentu elektrospotřebičů. Jejím hlavním cílem je zjistit skutečnou důležitost UX v praxi, zejména pomocí uživatelského testování webu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, související s danou problematikou, popsaný vývoj e-shopů, s nimi souvisejících prvků UI a UX, zvoleny a vysvětleny výzkumné metody a rovněž stanoveny výzkumné otázky. V praktické části jsou popsány výsledky šetření, provedena jejich analýza a také zodpovězeny výzkumné otázky a vyhodnoceno, zda byly cíle práce splněny beze zbytku či nikoli.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42572
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50513


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
navrátil_2018_dp.zip 10.66Mb Unknown View/Open None
navrátil_2018_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
navrátil_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account