Vliv vlogerů na budování značky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv vlogerů na budování značky

Show full item record

No preview available
Title: Vliv vlogerů na budování značky
Author: Orság, Štěpán
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Bakalářská práce se zabývá vlivem vlogerů na budování značky. Zaměřena je na vlogery z oblasti her a technologií. Cílem práce je analyzovat vliv product placementu herních vlogerů na nákupní chování jejich cílové skupiny. V teoretické části jsou definovány pojmy důležité pro prakticou část práce jako značka, nákupní chování, product placementu a YouTube. Teoretická část končí metodologií a teoretickou základnou výzkumu. V praktické části je použita metoda polostrukturovaného rozhovoru ve které odpovídaly na otázky jednotliví zástupci cílové skupiny herních vlogerů. Každému účastníkovi je věnována kapitola s dílčím závěrem. Praktická část je poté zakončena celkovým shrnutím výsledků výzkumu a doporučením pro značky jakým způsobem spolupracovat s herními youtubery.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42574
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 50515


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
orság_2018_dp.pdf 1.678Mb PDF View/Open None
orság_2018_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
orság_2018_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account