Vliv vlogerů na budování značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv vlogerů na budování značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Rychetská, Tereza
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42577
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá product placementem ve videích beauty vlogerů. Klade si za cíl zanalyzovat míru ovlivnění cílové skupiny beauty vlogerů product placementem. Teoretická část se mimo jiné zabývá budováním značky v online prostředí, internetovým marketingem a vysvětluje nejzásadnější termíny používané v oblasti YouTube. Praktická část obsahuje výsledky předchozího výzkumu ohledně product placementu ve videích beauty vlogerů. Na tento výzkum navazuje analýza, která je součástí této bakalářské práce. Nástrojem jsou po-lostrukturované rozhovory, na které odpovídali zástupci cílových skupin beauty vlogerů.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject budování značky cs
dc.subject internet cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject beauty vloger cs
dc.subject vlogování cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject product placement cs
dc.subject kosmetika cs
dc.subject brand building en
dc.subject internet en
dc.subject social media en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject beauty vloger en
dc.subject vlogging en
dc.subject YouTube en
dc.subject target group en
dc.subject product placement en
dc.subject cosmetics en
dc.title Vliv vlogerů na budování značky
dc.title.alternative The Influence of Vloggers on Brand Building
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with product placement in videos of beauty vlogers. It aims to analyze the degree of influence of the target group of beauty vlogers by product placement. The theoretical part deals with online brand building, internet marketing and explains the most basic terms used in the YouTube area. The practical part contains the results of previ-ous research about product placement in beauty vlogers videos. Followed by the analysis, which is part of this bachelor thesis. Used instruments for this analysis are semi-structured interviews, which were answered by representatives of the beauty vlogers target groups.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50519
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
rychetská_2018_dp.zip 213.4Kb Unknown View/Open None
rychetská_2018_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
rychetská_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account