Písmo jako vizuální prvek designu loga

DSpace Repository

Language: English čeština 

Písmo jako vizuální prvek designu loga

Show full item record

No preview available
Title: Písmo jako vizuální prvek designu loga
Author: Barysz, Zuzana
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: V době vizuálního smogu přitahuje pozornost našeho vnímáni v každodenním životě výjimečnost a zároveň jednoduchost podávané informace. Tou informací může být obyčejné logo. Předkládaná bakalářská práce se věnuje písmu jako vizuálnímu prvku v designu loga, s užším zaměřením na logo Festivalu evropského divadla Eurokontext.sk. V práci se opíráme o výsledky kvantitativního výzkumu, který zkoumá povědomí značky festivalu. Cílem práce je zjistit míru informovanosti a postoj divácké veřejnosti k festivalu a následně navrhnout doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42588
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50531


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
barysz_2018_dp.pdf 11.53Mb PDF View/Open None
barysz_2018_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
barysz_2018_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account