Spokojenost zaměstnanců firmy XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spokojenost zaměstnanců firmy XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Bílková, Petra
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42589
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje tématu spokojenosti zaměstnanců firmy. Cílem práce je provést analýzu spokojenosti aktuálního stavu a navrhnout doporučení pro její další zvýšení. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá rešerší literatury a obecnou charakteristikou vztahu mezi spokojeností zaměstnanců a Public Relations. V praktické části práce autorka představuje zkoumanou společnost, provádí vyhodnocení dotazníkového šetření, popisuje a komparuje stav zjištěné úrovně spokojenosti. Dle výsledků marketingového výzkumu navrhuje konkrétní doporučení vedení zkoumané společnosti.
dc.format 73 s. (79 170 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Analýza cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject zaměstnanec cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject spokojenost zaměstnanců cs
dc.subject motivace cs
dc.subject analýza spokojenosti cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Analysis en
dc.subject Satisfaction en
dc.subject Employee en
dc.subject Communication en
dc.subject Employee Satisfaction en
dc.subject Motivation en
dc.subject Satisfaction analysis en
dc.subject Internal communication en
dc.subject Questionnaire survey en
dc.title Spokojenost zaměstnanců firmy XY
dc.title.alternative Job Satisfaction of Employees of the Firm XY
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis focuses on topic of satisfaction of company employees. The goal of this thesis is to analyse the current state of satisfaction and to propose recommendations for its further increase. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is concerned on literature search and on general characteristics of relationship between employee satisfaction and Public Relations. In practical part the author of this thesis introduces an investigated company, evaluates the questionnaire survey, describes and compares the state of found satisfaction level. Based on the results of marketing research the author proposes specific recommendations for management of investigated company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50535
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
bílková_2018_dp.pdf 1.889Mb PDF View/Open None
bílková_2018_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
bílková_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account