Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest

Show full item record

No preview available
Title: Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest
Author: Kalinová, Zuzana
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Práce se zaměřuje na marketing a propagaci hudebního festivalu Horečky fest. Teoretická část definuje základní dělení hudebních festivalů, publika a cílové skupiny. Podrobněji se potom věnuje marketingovému mixu hudebních festivalů a způsobům možné finanční podpory. Praktická část popisuje současný stav, historii a marketingový mix festivalu Ho-rečky fest. Dále analyzuje výsledky kvantitativního výzkumu, který proběhl formou dotaz-níkového šetření u zaměstnanců dvou generálních partnerů festivalu. Zaměřil se na zjištění úrovně vnímání hudebního festivalu Horečky fest, využívání distribučních kanálů v souvis-losti s propagací festivalu přímo ve firmě a oblasti poskytovaných benefitů v rámci part-nerství.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42594
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50541


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kalinová_2018_dp.pdf 5.193Mb PDF View/Open None
kalinová_2018_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
kalinová_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account