Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny

Show full item record

No preview available
Title: Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny
Author: Pokrývková, Milena
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Cílem bakalářské práce je zjistit, na základě teoretických poznatků a osobního průzkumu, povahu spotřebitelského chování dětí ve věku 11 až 15 let, zejména jeho aktuální stav a trendy v něm. Zkoumány a posuzovány byly nákupní zvyky, motivace při nákupu a pro nákup a v neposlední řadě i satisfakce spojená s nakupováním v rámci spotřebitelského chování této cílové skupiny. Hlavní pozornost je zaměřena na to, jaké faktory ovlivňují spotřebitelské chování cílové skupiny a jaké jsou její nákupní zvyklosti v rámci rodiny. Mezi další cíle bakalářské práce patří analýza spotřebitelského chování cílové skupiny z hlediska sociologicko-společenského, tak i z hlediska ekonomického, protože z tohoto hlediska se jedná o velmi specifickou cílovou skupinu. V praktické části je zpracován marketingový výzkum, který byl vykonán za pomoci dotazníkového šetření na vzorku dětí ve věku mezi 11až 15 lety. Důležitým faktorem při vyhodnocování dotazníku i v práci samotné, bylo rozlišení skupin z hlediska rodové příslušnosti a odlišnosti v chování v závislosti na gender aspektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42603
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 50553


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pokrývková_2018_dp.pdf 1.525Mb PDF View/Open None
pokrývková_2018_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
pokrývková_2018_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account